Superman

Har haft en bra dag tycker jag :) Började 09.20 och slutade med 2 timmars trä slöjd! Fy fan säger jag bara as jobbigt, typ stå i ett 30 graders varmt rum och såga en pall som man ändå inte kommer använda för den är 30 centimeter hög lixom! Haha :D så kul att man gör så onödiga grejjer för bra betyg.. Men vad gör man lixom inte för att få en bra framtid ;) men det pallar jag inte ens tänka på. Har bestämt mig för att leva i nuet och kämpa på som vanligt.. Svårt att komma tillbaks till dom valiga rutiner efter en sån helg och ett sånt sommarlov, hehe.. (: Men man får väll skratta åt det bara. Just nu sitter jag i sängen under täcket och lyssnar på musik, as skönt att få en lugn stund men snart ska jag fixa naglarna! Fransk manikyr med blommor (; Älskar att fixa mina naglar men har lixom aldrig tiden att göra det, suck (: Lägger in en bild sen!  kisses

Tack Isabelle för tippset, tycker exakt som du (:
http://bybelle.blogg.se
Cus Im no Superman, I hope you like me as i am ♥



Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg!

2010-09-07 @ 17:52:13
URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vilken fin blogg! Och låten var jätte bra! :)

2010-09-08 @ 22:59:52
Postat av: Olivia

Jätte fin blogg och gillar att du lägger in så mycket mysik! Ha en trevlig kväll :)

2010-09-08 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback