Hellenius Hörna


Älskar verkligen David Hellenius! Grym pojke! skit rolig, skön och verkar vara trevlig :) idag är våran stadsminister där på besök, verkar inte så jävla tråkig som man tror att han är ! skit rolig ! 
Idag efter skolan drog jag Parisa och lisa hem till mig fixade oss lite och dunkade musik! mysigt som alltid :D sedan kom Martin över och myste tillsammans och tittade film tillsammans ! ;) tihi !
Har en super planerad dag imorgon, planerad lördag fan ! Ska först iväg till Spånga marknad och lämna lite lussebullar vi har bakat typ vid klockan halv 9?? Herre gud !, för våran klass ska nämligen ha ett stånd där så KOM OCH KÖP! Sedan ska vi hem och baka lite till och vid 3 tiden drar vi tillbaka till markanden och med vi menar jag och mamma! haha vi ska stå där tillsammans för varje grupp skulle tydligen ha en förälder med ! :)
men sedan efter det blire träning med linn och sedan en hel kväll med limpan för jag har ff. mys ? OH YES !

Men vi hörs imorn! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback