Nårs skor !

Jahapp då hade man namsdag idag ? :) Hade ingen aning om det! men så blev jag helt överasskad när mamma helt plötsligt tog fram en jätte fin puderborste och en glitter eye-liner i en affär och sa: Grattis på namsdagen! vill du ha dom här? :) Blev jätte glad och fick ett världsta gulliga smset från Moster och hela älsklingens familj grattade! Då blir man ju glad! sen när jag kom hem möttes jag av två paket, ett från mormor och ett från Maddis ! fick ett super fint O.P.I Nagelack, i lila glitter och ett par örhängen! Tihi :)  Tack!

Jag och mamma va då först på Östermalm inne i stan och shoppade. Hittade en del saker och bla ett par nyårs skor! Lämnade tillbaka mina pumps och sedan hittade vi ett par super fina marin blå mocka pumps med glitter klack på rean på Zara! toppen, så himla mycket skönare! jag kan gå i dom (nästan haha) Och dom är riktigt Heta ! :D Happy face :D sen åkte vi till Bromma Blocks och tittade runt lite, shoppade lite på rean och jag har nu allt smink och grejs jag behöver förutom en foundation! Om ni har något tips på någon bra, så säg till!! jaa, fick två par nya bhar med matchande trosor ! en röd och en leopard, visar sedan!

Mamma kommer nog snart hem, och ikväll blir det bara mys och ta det lugnt hon och jag. så gott det går. Maddis ska ha några killar och tjejer här hemma idag, vi får se hur det går! men dom alla är jätte söta och gulliga! *host* Haha! Ha en fortsatt trevlig onsdag så ses vi senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback