Mysdress på direkt!

Tränade i mer än 1 timme idag med Linn :) Är jätte nöjd men när jag kom hem så stretchade jag i 20 min typ. Jätte skönt! För er som iinte vet så kan jag faktiskt gå ner i spagat med båda benen :) *Stolt* ;) Haha nej men sen tog jag en låång skön dusch sen åkte mysdressen på direkt och Mina söta Leopard Tofflor! Kommer nog inte blogga så himla mkt Börjar 8.00 imorn kanske hinner slänga in något litet då men sen efter skolan drar jag in till stan med älsklingen Linn och träffar vårat gamla "UNG CREW" Ska bli hur mysigt som helst lääängtar, ska äntligen få träffa mina äkta bröder och systrar. Kärlek till Oliver♥  speciellt! Pussar Vet att det kan bli svårt att klara sig utan mig men ni sötnosar har inget val ;) Ska plugga spanish nu! Höres :D

 


Kommentarer
Postat av: powntus

NOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! JAG SKA FAN DÖDA DEM ELDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-08 @ 21:16:12
Postat av: Oliver

<3

2011-02-08 @ 21:59:15
Postat av: Camilla

det är bra, sj då?

2011-02-08 @ 22:07:07
URL: http://camiillan.blogg.se/
Postat av: cia

HEJ!

Såg att du varit inne o kommenterat på min gamla blogg men nu är det så att jag har en ny blogg som handlar om livet att bo i thailand är och hur det kan vara och jag vill försöka uppmana andra ungdomar att göra något liknande för man växer så otroligt mycket så nu försöker jag göra lite reklam för mig så sprid gärna vidare detta budskapet och läs vidare där istället för min gamla! Vill du ha något för det kan jag tänkas länka för du verka ha en bra blogg =) kram

2011-02-09 @ 08:58:50
URL: http://ciabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback