Sjuklingen..

Många har undrat vad jag är för sjuk och varför jag är hemma. Och det är väll för att jag har väldigt ont i huvudet är genom förkyld,lite feber, hosta ont i magen och Är hur hes som helst. Så jag är sjuk och därför stanande jag hemma? :P Jag blev sjuk pågrund av att jag har varit fökyld hela lovet. Och sen var jag ute mycket i det kalla och  sen somnade jag riktigt sent hela lovet. Så jag får väll "skylla mig själv" . Men har precis tittat på film och dricker the, snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret! Hur skönt som helst.. Sen ska jag plugga lite! PUSSAR

Sjuklingen... :(


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Krya på dig!

fin blogg :)

2011-01-12 @ 15:29:25
URL: http://kajsaeriksson.devote.se
Postat av: powntus

Krya baby :) , sötast!!

2011-01-12 @ 16:19:16
Postat av: Ewa

Krya på dej min älskling! <3

2011-01-12 @ 19:55:48
Postat av: Nathalie♥

Tack sötaste ! <3

2011-01-12 @ 21:11:54
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: ..na...t....h.....a.l.......i...e... ..................................................................

nu blev jag sur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-12 @ 22:10:23
Postat av: Madde <3

Krya på dig kära syster. Kramiz Madde =)

2011-01-13 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback