just nu ♥


Japp såhär ser jag ut just nu ! Mjukis magtröja, mitt lyckohalsband som jag nästan gämt har på mig! Vi sitter och tittar på Sex and the city igen, Min favvo film tror jag ! Förutom Baksmällan 1, den bästa filmen EVER och den bästa skräckfilmen är Paranormenal activity både 1an och 2an. Usch, nu har det tafit mig typ 2 timmar och skriva det här inlägget? Så berättar lite kort bara HAHA ! Trög som jag är. har som vanligt skit ont i huvudet och kan inte tänka riktigt, SEEEEEEEEEEG TJEJ ! Men jaja, idag har jag spela minigolf och förlorade mormor van... surt. Och igår när vi va på bromma blocks hittade jag en super mysig, snygg och grå mys tröja ! För 30 kronor !? Den skulle ha kostat 300 men det var super rea, toppen eller vadå? :O Sen efter det messade alex och sa att han och jeppe ville träffas och så blev det, Mys med jeppe och alex i mina soffor därhemma , love it !
Går dagens outfitt:

 De nya shortsen jag köpte i kista och ett halsband jag köpta där också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback