Mellan landning

haha lol...Yes nu har ja verkligen mellan landat hemma. Suck, Åker ju iväg imorn igen typ vid halv 4 eller så går flyget? Men jag kommer ju till ett bra ställe, och dit jag vill! Behöver få slappna av och andas lite nån annan stans där mina nära och kära inte är lixom. Sen när jag kommer tillbaka är det ju fullt ös igen och sen äre ju UNG, och finns det något bättre? LÄNGTAR :) har iaf haft en as mysig time hos linns Och vi har gjrot MASSOR med skojj, Bilder kommer när jag hinner och har möjlighet till att ladda upp dom. Men iaf middagen idag var super och hade det as mys. Ska även försöka ta med kameran till Skåne... hoppas jag får det ! Vi hörs imorn igen och jag ville bara tala om att jag faktiskt lever eftersom jag har lovat er sötgrisar att blogga som vanligt! Ska försöka blogga så mycket som möjligt i skåne, hoppas det blir något inlägg iaf.... Haha ! God natt alla fina läsare!

Sweet Dreams lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback