Sunset

Hej alla mina finisar, Dagen har varit relativt bra och vädret har faktiskt varit fint :) ÄVen fasst det ser ut so mdet ska bryta ut et brutalt regn snart i värmen? menmen...Ska snart iväg till pappsen för middag så jag slänger in massor av bilder från Solnedgången man kunde se på  Trawangan.. Sjukt fint var det ! Men kommer hem igen vid halv 9 kanske? Och imorn kommer pontus hit så vi får se hur mycket bloggande det blir då? Eftersom han hatar mitt bloggande? Haha typiskt killar..... haha! Men vi hörs sen :D
ps. alla bilder hr jag tagit själv utan redigering såklart !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar inte din blogg jag hatar bara när du sitter o skriver i timmar av dyrbar pratt tid!

2011-05-12 @ 22:06:20
Postat av: Anonym

sv: hihi, tack du! Roligt att du gillar den.

Det är bra med mig tack, hur är det själv?



Åh, älskar solndegångar! ♥

2011-05-14 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback