Jersey Shore

Kom nyss hem från att ha snurrat runt med mamma överallt och letat soffor och vi hittade faktiskt två eventuella soffor, båda hörnsoffor och super sköna ! Happy face :D Hade tänkt att börja blogga normalt igen och fixa till bloggen lite, kanske börjar fifla lite idag och fixa till det, men vet inte om det går att fixa så ska be min bästis att fixa :)
Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och letar fina muffins recept på nätet och tittar på Jersey Shore med en juice flaska i handen, mitt favvo program ! åh älskar det, spelar in varenda litet program! Går på MTV varje kväll typ! Åh det gör mig lycklig :D Nicole (snookie) är lugnt min favorit! Love her, hon påminner ju lite om mig ?! kanske därför jag gillar henen sp ;) Ska över till Linn sen och ge henne hennes Ipod och sen ska jag väll läsa lite och kanske baka, ikväll blire mys i soffan med familjen med godis osv. bara bara mys och ta det lugnt prata med Pojkvännen och lugna ner mig lite, Förkänar det!
ska titta vidare och sen kanske börja baka.. vi får se. puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback