Släkt kalas !

Yes har varit på släkt kalas! Mina sysslingar fyllde 11 och 17, jätte mysigt att få träffa dom,  men de bor lite långt bort så vi träffas bara få födelsedags kalas. tyvärr :( Men det var kul och mysigt att träffas igen :) Så dagen såg typ ut såhär satta klockan på 9 gick upp, ät en macka och sedan bytte om och drog tsm med mamma till gymmet och tränade en timma. På något sätt kom vi inte hem igen förns typ 12 ? Men aja så åkte vi hem fixade oss och sen iväg vid 2 och hämtade mormor och morfar och sedan forsatte färden i mer än en timme till kalaset :)
fasst jag älskar att åka bil på natten.. så hemfärden var jätte mysig, alla lampor längsgatorna den kalla kyliga bilen :) gick tom. med på att stoppa och handla påvägen bara för att jag älskar att åka bil i mörker... haha gud va konstig jag är! Ska sova nuu, PUSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback