Galet

Kom nyss hem från Hanna, vi drog dit efter en låång natt och chillade. Jag oliver och hanna drog till Lidl och shoppade lite smått och gått och bosatte oss isoffan hos henne. Va jätte mys, kan ju säga att alla som var här igår har nog huvudvärk just nu och kommer somna som små bebisar ikväll för jäklar vilket drag det var igår! Eller? Höhö ;) Vi hade det jätte roligt och allt gick som planerat tills några kom och våldgästade? Höhö, men fiestan bara fortsatte ändå :) det är så det ska va! härligt. Vid 7 deckade alla därnere förutom jag och adam som däckade i min säng... Oups ^^ Nej men kvällen var mer än lyckad och snart blire fiesta igen hos Natta :D hihi! Men laddar upp en låt nu och så ska jag lunka vidare i mina leopard tofflor... sjukt mysiga! toppen dagen efter skor! hihi! :)

Har ganska många bilder ifrån gårdagen men jag hoppar att ladda upp dem av flera olika anledningar.. Hehe, men bjuder på en grym låt istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback